Black is back!

Oh, idag har faktiskt varit en både mysig och rolig dag :)
Var ganska slappa imorse och fram till ett ungefär.
Tittade på bernard och Bianca osv.
Sedan kom mor min hit en stund och babblade, hon ville också bjuda oss på mat så vid tre-tiden gick vi dit :)

Köpte med mig både brun och blond färg, så jag tänkte att jag skulle tvinga någon att färga håret på mig, finally!
Vi käkade, satte igång och färgade och mamma blev KOLSVART om händerna! Hon använde inte handskar då det blev så mkt pill eftersom jag hade blont och skulle göra slingor sedan färga hela håret brunt!
Ville ju inte göra det först för då skulle slingorna bli oranga!

Vartfall, sedan blev det glögg,julmusik och alla satt och sjöng. Riktigt trevligt :)

Resultatet blev dock svart hår med VITA slingor! personligen tycker jag att det ser rätt häftigt ut :)
Iaf, på hemvägen klagade jag och Alex på kvinnor som inte lämnar sina män när dem slår barnen och kvinnorna!
Vi kan prata!, det är något som är säkert :) riktigt trevligt ;)

Stannade på affären, köpte apelsinjuice, så nu ska jag ta mig ett glas sedan ska vi se på Flickan som lekte med elden, får se om den är något att ha :)

haha, det där var min dag!
Nu blir det slappt.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: