Dagen

Har inte gjort något speciellt idag.
Varit iväg på Maxi och inhandlat lite mer julpynt, plus massa mat :)
Så vi bjöd mormor,Linus och sofie på mat.. :)
Köttgryta och ris. Den vart dock inte sådär askalas god så moster ska verkligen LÄRA mig nu!
Blir så sur, är typ den tredje grytan vi misslyckas med och jag vet inte vad som blir fel heller.
Det suger.

Satt här iaf och käka, fikade och spelade kort.. :)
Men dem åkte just och jag känner mig på allmänt dåligt humör.

Jesper städar i vardagsrummet, haha så söt <3

Just, hörde om en kameraladdare idag men den kostade 800 kr, aldrig i livet :P Köper isf hellre en ny kamera.
Får bli vid nästa peng då!

Huvudvärken börjar komma men har inte haft den mycket alls sen jag började äta muskelavslappnande =) har inte heller känt att jag har ont i musklerna först jag började äta det! Men skönt som tusan om det bara är musklerna! ;)

Ska nog ta mig en macka med herrgårdsost och lönneberga skinka! <3 haha har sett fram emot det ända sedan vi handlade det =)
Glo en film eller något.. Börjar bli trötter nu!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: