fläckis!

Har varit en lugn morgon här hemma!
Har just fixat iordning mig, vilket händer väldigt sällan numera! :P
Går så ofta utan smink att jag inte tycker att jag passar i smink överhuvudtaget! haha.

badade förut, med schampoo och hela köret såklart, så nu blev jag brunhårig med fläckar. Riktigt hot!(Y)
Får färga om, men inte än på ett tag! Kör ganska strikt på det där "inte färga för ofta, men ungefär var sjätte vecka" eftersom mitt hår började ramla av när jag färgade för mkt. Nu har det äntligen börjat bli tjockt och skönt igen!
Så får helt enkelt se ut som en leopard i några veckor nu! =)

Ska fixa iordning Jesper så vi kan gå.
Tänkte jag skulle ner till morsan!, hon åker idag :( och kommer inte hem först i mitten av januari! :(
Kommer saaaakna.

Sedan ska vi springa en sväng på stan! =) Se om det finns något kul ;) Är aldrig i stan längre.. Kan bero på att den är fruktansvärt tråkig och meningslös men idag! =) hahah..
Sedan vet jag inte vad som sker.

Tråkiga söndag,
Kanske plugga lite? jag vet inte jag! får se.. :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: