Godmorgon!

Har inte sovit bra alls inatt.. haft världens MEGA huvudvärk! dock bara när jag har legat på högersida! vilket känns lite skrämmande.
Och såklart vaknade Jesper halv sju så jag måste ju vara vaken! :(

Alex min man åkte till sthlm imorse och kommer inte hem först vid 11 ikväll? satan så tråkigt.
Vad ska vi göra hela dagen?

Får väl höra med någon om någon vill fika!
Något måste hittas på!

Ska snart ringa läkarn ang. huvudvärken igen! tabletterna funkar inte för fem öre så nu vill jag nästan ha en röntgen!
Får se vad som sägs.
Dessutom vore det roligt att få svar på förra veckans blodprover.

Jesper vänder upp och ner på vardagsrummet, såklart :) samtidigt som han sjunger, Så fruktansvärt söööt <3
Älskar min pojke mest av allt.. Ska se om han vill bada med mig en stund =)
haha, ja!

Ha en bra dag alla! =)
1 kommentarer
Postat av: Naimi

går du aldri på öppna förskolan då? De e ju ida^^ rätt kul faktiskt o brukar va en hel del yngre mammor^^

2009-11-26 @ 10:49:29
URL: http://dorto.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: