Heldag i Örebro

Hej! =)
Har ju inte kunnat skriva något idag pga att vi åkte till örebro vid 10, Gick hur bra som helst att köra förövrigt,
och sedan har varit där tills kvällen :)

Fyfasen vad jag älskar det badhuset alltså! Man blir ju som barn på nytt ;)
Forsen är ju underbar, trots att man slår sig blå när man åker den.

Adde skar upp foten, Matilda armbågen, Sofie fick en fot i ögat, Alex slog i sina höftben men jag klarade mig faktiskt ganska bra =)
Slog i knäna några gånger ;)

Vi åt ju såklart där vilket var skitmysigt med alla palmer runt omkring osv.
Ni som har vart där vilket är typ de flesta? vet kanske hur FINT det badhuset är.
Och ännu mer om man jämför med Motalas simhall!
Badade lite till, fikade, åkte rutschkanor osv..
Ja, en extremt bra dag dvs! =)
Blir nog att åka dit nästa månad också!

Och de flesta kanske vet också att när man badat för länge blir man HELT slut, så var lite orolig över att köra hem!
Men det gick också kanonbra. Tycker om att köra i mörker, fruktansvärt mysigt :)

Jesper somnade för en stund sedan. Skulle tippa på att det blir sängdags tidigt för oss med.
Så som man hållt igång ;)

Får se om jag kanske ska se SAW 6 först :)

Hoppas ni har haft en bra dag, min har varit kanon! =)(Y)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: