Hemma!

oj! Vi gick hemifrån vid halv tre tiden.
Varit en riktigt trevlig dag måste jag säga!! =)

Morsan trodde ju att folk skulle komma till henne och förväntade sig absolut ingenting.
Mormor och moster åkte och hämtade mamma och tog med henne till en lokal som vi hyrt.
Vi var ca: 23 pers och mamma vart jätteförvånad.
Serverades riktigt god mat, porterstek, om ni vet vad det är =)
Ja fruktansvärt gott och jävligt mysigt faktiskt! Efter maten blev det tårta och hela köret.
Så det vart som sagt en riktig överraskning till mamma min! =) klart, fyller ju 40 :)

Åkte just och hämtade våra biobiljetter också!
Ska ju se Twilight - New moon imorgon och jag är fullkomligt as extas!
Kan knappt bärga mig! Tror verkligen att jag kommer älska den filmen.
Men ändå känns det som om jag har alldeles för höga förväntningar om den nu! så ja, får se imorgon ;)

Hoppas ni andra har haft en lika trevlig dag som vi har! =)
Är helt slut, och det är nog Jesper också! Ligger i soffan och kollar på Lejonkungen2.
Ska väl lägga mig bredvid min prins nu <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: