Min fina grabb <3

Min älskling vaknade just och ville bada, så det fick han ju såklart :)

I vartfall, vid halv femtiden kommer mor min och ska vara barnvakt medans jag och min andra grabb åker på bio och har det mys. Som jag skrev igår, Twilight.. Hoppas verkligen att den är bra nu också! :D

Men innan dess ska jag städa upp lite, tråkigt för morsan att komma hit om det ser ut som fan!

Namn: Ronja
Ålder : 19
Graviditetsvecka : 14
BF : Maj 2010
Graviditetssymptom : Varje gång jag varit gravid har jag känt det på mig innan ens mensen ska ha kommit så tog ett test och det visade då positivt :)
Positivt gravtest : 28 sept - 09
Reaktion : Jag var väldigt uppskakad den dagen överhuvudtaget men det var roligt :)
Berättade för : Mamma, moster osv eftersom dem var med mig, när jag kom hem dock fick alex veta det :P haha
Deras reaktion : Alla vart jätte glada... =)
Hur jag mådde i början : Har haft ett jävla humör kan jag säga.
Första UL : V. 8
Andra UL : V. 13
Förändrad aptit : sugen på salt och surt.
Första babyplagget/saken : Inte börjat handla.. Är ju ett tag kvar :P
Bebisens rörelser : Är inte säker men tror att jag har känt allaredan.. ganska ofta.
Kön på bebisen : Vet inte, tror en pojke.
Babynames: Tjej: Meja, Kille: Benjamin... är vad jag vill iaf :P
Kroppens förändringar : Fet, IGEN!
Viktuppgång : vet faktiskt inte.. hade inte vägt mig på länge innan jag gjorde det i v 12.
Träning : Haha, ingenting...
Mer kisseri : Hela tiden!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: