Kväller

Hejhej :)
Har inte haft tid till att skriva idag.

Varit iväg på Lidl och ÖB, köpt baksaker osv :)
Så nu har vi bakat både bullar med sörja i och chokladmuffins ;)
Blev just klart så får se om man hinner "smaka" idag, som om man inte har smakat tillräckligt på smeterna! :P

Min älskade lille grabb har just somnat och det ser ut som om Alex håller på att somna nu också :P
Ska iof också lägga mig skapligt då jag ska upp tidigt som tusan och åka till LKPG!

Bara för att få in lite irritation så ska jag tala om för er vad som gick på Oprah idag om ni inte såg såklart :)
Det handlade om en familj, vars barn försvunnit.
Mamman var helt knäckt osv, vilket inte alls är konstigt?
Tills sanningen kom fram.
HON/mamman alltså, hade dödat sina två små barn, 2 och 3 år.
HUR? jo, hon hade spänt fast dem i en bil och puttat ner den i vattnet.
HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅ MOT SINA BARN?
Tycker det är MASSOR föräldrar som skadar sina barn nu och jag KAN verkligen inte förstå vad dem tänker på? varför dem ens VILL göra illa sina små barn :(
Jag blir så fruktansvärt ledsen och tappar mer och mer tron på människan!
Detta samhälle är fruktansvärt..   ..hemskt.

Hur man kan skada ett barn eller ett djur övergår mitt förstånd och jag vet inte vad jag skulle vilja göra med en sådan människa. Får man säga så?

Vet inte om ni läste om mamman med 4 barn som hon lämnade hemma medans hon gick ut och söp, tog kokain och kom hem 11 kvällen efter?
Visst, inga mord, MEN VEM FAN GÖR SÅ?

Så många barn i denna värld som blir utsatta utav hemska saker.
Jobbigt att bara tänka på det.
Nej usch :(

Nu ska jag glo film innan jag somnar.
Ha det bra alla :)
1 kommentarer
Postat av: Sara

Men vilka människor!? Ne, monster får man klalla dom! JÄVLA idioter!

2009-10-27 @ 23:26:37
URL: http://slalalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: