New day

Hejhej =)
Har just tittat på days och idag blir det bara storstädning här hemma.
Ser förskräckligt ut.

Ikväll blir det ju såklart Idol, får se vem som åker ut idag men jag tippar på Eddie.
Får se om jag har rätt eller inte :p

Blir hamburgare och pommes till mat idag, kan ju vara gott det också ibland :P

Jesper min kille är lite smått skrikig, men han är jättehård i magen så det förstår man ju :(
Sitter i mitt knä och slår på stereon ;)

Ska ner och glo tvättstugan nu ;)

Schweiz stoppar vaccinet till barn

Schweiz stoppar vaccineringen mot svininfluensan till gravida, barn under 18 år och vuxna över 60 år.

Anledningen är bristfällig information om hur grupperna påverkas av vaccinet.

Så jävla rätt. Vet att många har tagit den där sprutan och det klagar jag inte ett dugg på! :P Men jag ska inte ta den, varför? just för det dem skriver? Man saknar information på vad som kan hända! Jag menar, tänk om sprutan skulle skada bebisen i magen? Förövrigt är jag inte särskilt rädd för svininfluensan heller. Men å andra sidan, jag har varken astma eller några andra problem! Så jag förstår er som tar den, Kommer dock inte ta den själv.

 


1 kommentarer
Postat av: sara

jag har astma men vi tänker inte ta den här hemma. som du skriver. dom varnar för mycket. o man vet inte heller om den funkar som den ska. hur fel är det inte att spruta in kvicksilver i kroppen då??

2009-10-30 @ 14:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: