Hemma!

Idag är jag riktigt, riktigt trött.
Vaknade vid nio, badade till tio, våra bästa år.
Sen somnade jag och jesper och sov till halv två. Som sagt, sjukligt trött.
Ringde Adde, så vi åkte till trafikskolan och har varit där i tre timmar.
Sen la bokstavligen min hjärna av! Vi gick till Östenssons och handlade.
Så Maten idag får bli grillad kyckling och friterade kroketter =)
När jag kom hem nu vid fem hade min Älskade städat upp! Så himla skönt.
Älskar dig mest av allt. Men såklart springer Jesper nu och stökar till ;)
Tänkte dock dra damsugningen och så så inte Alex behöver göra allt =)
Sen ska jag fixa käket, tänkte vi skulle slänga oss och se på Disneys Dinosaurier till maten =)

Ser fram emot idol också, har blivit ett riktigt fan!
Igår kom rätt personer vidare, även om jag inte tyckte att någon var sådär ASkalas! Men de blir väl bättre med tiden.
Längtar tills Erik ska sjunga! tror verkligen han kommer komma långt. Hans röst passar till ALLA musikstilar.
Men ikväll är det väl flickornas tur =)? Och då tror jag att det är Erika som är den bästa! Men det ser vi ju ikväll :)

Älskar min lilla familj! Ni är det bästa som finns <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: