igår/Idag

Hejsan =)
Gårdagen var trevlig ;D
Jag, Alex, Matilda och Jesper gick ner till affären, och såklart blev det tacos =) det är ju förjävla gott.
Vi spelade kort, chicago då.
och sedan tittade vi på Idol! =) vilket är förjävla bra.
Förhoppningsvis kommer Calle med, =) han är ju så go.
Men min absoluta favorit är defenitivt Erik ;) Så sjukligt underbar röst!
Efter idol, när det dunka från alla håll och kanter, eftersom alla festade, utom vi. Så satte vi också igång musik för att slippa höra deras =) och så spelade vi rita och gissa, fick mig jävligt många skratt vill jag lova!
Min apa vart det absolut snyggaste jag sett ever och Matildas "smuggling" HAHAH, jag tror jag dör.

När det var dags för matilda att åka hem så gick vi och la oss, såg på halva Jag vet vad du gjorde förra sommaren och sen slockna jag som en gris.
Jaja, det var gårdagen.

Idag;
Jag och jesper har just tagit ett skönt bad tillsammans, där han knockade mig så in i Hel****.
Kunde seriöst inte andas på en stund, uschan!
Men nu ska vi fixa iordning oss, för vi ska åka till staden med mamma och moster osv.
Alex är i Lkpg hos sin morfar och hjälper honom med hans dator.
Har inte en aning om när han kommer hem!

Vartfall! =) Kommer garanterat skriva mer när jag kommer hem igen.
Jajust, Blekte håret igår! ORANGIS deluxe, nu måste jag köpa silverschampoo.
Sen blir det att lägga i bruna slingor i, kan ju inte gå helt blond, nej nej!
Hörs sen mina vännerrrr!
Kramhej!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: