Just hemkommen.

Varit iväg hela dagen, är precis dödad!
Köpte två tröjor, ett par tights, silverschampoo samt en korsett som ska stabilisera min ryggjävel som aldrig blir bättre!
Efter några timmar på stan drog vi till Matverkstan, och åt. Då kom även Pontus och Adde och käka med oss.
Var jävligt gott =) Lövstek <3<3<3 haha, är helt besatt.

Efter det så åkte vi såklart till affären där jag köpte hårinpackning och massa badrumsgrejer.
Samt lite gott som Cola och muffins ;)

Men nu är jag som sagt dödad, mina ben värker gärnet.
Jag och jesper ska vila en liten stund, sedan ska jag städa min garderob osv.
Städade Jeppans igår.
Skulle verkligen också behöva tvätta, undra om det är ledigt ikväll? återstår att se.

Min älskling har inte kommit hem ännu och jag kan inte få tag i han :( tråkigt. Saknar han så <3

Vad händer för er andra idag/kväll? =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: