MCD!

Började dagen med att lämna Jepser på dagis =) i sin nya vinterjacka.
Han såg döcool ut =), så söt så <3
Har därefter pluggat, läst 80 sidor osv.
Nu ska jag och baby snart hämta vår lilla pojk på Dagis för att sedan åka till McD! =) ska bli gott, mår så illa och jag tror det beror på hunger.
Sedan skjutsar mamma mig till trafikskolan, för att fortsätta mitt pluggande.
Känner att jag har blivit riktigt flitig ;)
När jag kommer hem ikväll är det dock städ och tvätt som gäller.
Sedan är det bara att invänta idol! för min kära Erik ska ju sjunga idag =)
Btw så gick rätt tjejer vidare igår =) Tycker inte om Moa. Var livrädd att hon skulle komma med ist för Erika!
Sen blir det förmodligen lite mer plugg, om man orkar dvs.
Annars sova! Är ju så trött numera. sinnessjukt.
Får se om man skriver en rad senare igen då =) Tappat lite lust på att skriva.

Imorgon ska det även bli vännerlås!
Och jag kommer byta lösen varje dag så att ni inte kan ge det till andra osv.. =)
1 kommentarer
Postat av: nina

Men vad fasen! :P

2009-09-30 @ 20:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: