Så sjukligt trött

hejsan!
Idag har man varit på körskolan.
Så fort jag kom hem somnade jag.
Mår sååååå ILLA! höll på att spy i bilen förut.
Är också svintrött trots att jag sovit.
Känns som om jag skulle vilja/kunna sova bort hela denna dag.

Skulle egentligen ha pluggat idag men det orkar man inte när man mår såhär.
Så det får bli imorgon,
Idag kommer jag inte orka laga mat. Orkar inte ens gå ut.
Så ska beställa hem ikväll, förmodligen lagom till idol.
Lövbiff (L) hehe.

Har fått en liten period nu igen då jag inte har en aning om vad jag ska skriva.

halva släkten kom ner förut, så vi fikade osv.
Nu sitter Adde och Alex och pluggar.
Jesper somnade just, så vad ska jag göra?
Skulle behöva städas men jag orkar verkligen inte.
Så jag ska väl bara lata mig då, Det är ju faktiskt tillåtet ibland! =)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: