Sömntuta.

Har hunnit att plocka och dammsuga här på morgonen så nu sitter jag bara och undrar vad jag ska göra.
Vi skulle gått ner till mamma men Jesper somnade såklart ;P Så nu sover väl han i 1½ timma minst.
Finns ju inget att göra direkt, har ju redan plockat, kollat allt på datorn osv.
Kanske ska dra på en film för att få tiden att gå? Eller kanske spela tv-spel en stund?
Ja, får se vad gubben säger ;)

Börjar dock bli smått hungrig, kanske ska göra mig lite föda ?=)

Sitter iaf med min typ sjätte flaska whisyvatten allaredan.
Byta ut colan nu känner jag att det är dags för, och whisyvatten är ju inte dumt det :)
Även om jag fått lite småhuvudvärk, kan ju dock vara inbillning.

Ajja, höres senare :)
Kram
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: