Growse!

Igår vägde jag mig igen, vart väldigt besviken!
Nu står det verkligen stilla!
Så idag har jag tagit mig en shake! Men den var sååå jäkla äcklig att jag bara fick i mig halva!

Ska åka och fixa så jag kan börja på gym! Har ju trots allt 15 kg kvar.. (har blivit av med alla gravkilon, men vill ju ner MASSA mer) Hur ska jag annars bli av med dem :P?
Nej, får bli gym, måste dock få en jävla självdisciplin!

Vad som sker utöver det vet jag inte =) Återstår att se.

Ska väl ta mig ett avslappnande bad först :) mihi!

1 kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Usch ja, shakesen är vidriga :P Men du fixar det! Go girl ;)



Kramar

2010-08-10 @ 23:13:32
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: