Meeeeeen!

Hopp, Slängde i hårfärg och påbörjade min spa-tid!
Blev så irriterad när jag för åttonde gången försökte skölja ur färgen och det fortsatte att komma fullt med BLÅTTTTT? i hela badkaret.

åtta sköljningar med schampoo, Tre hårinpackningar och två sådana skyddskrämer man får med i färgen, senare, orkade jag inte längre kämpa med att få bort det.. Utan det forsatte färga av sig.
Badkaret har blivit blått? Vad i helvete?

Var den sämsta jävla färg jag någonsin köpt!

Trodde dessutom att det var brunt, som det var på tjejen på bilden.
Ser nu när jag är färdigfärgad att det var svart! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK.
Jag vill inte ha svart hår, hur fan kommer detta se ut? Hur mkt blekare än innan kommer jag ha blivit liksom?

Nej vad arg jag är.
Kommer inte våga gå utanför dörren något mer nu! :'( Isolerar mig i mitt hem!

Aja, ska slänga på mig lite kläder, fixa kläderna från tvätten jag hade imorse och sedan börja laga mat!

Pusshey
1 kommentarer
Postat av: Sofia, mamma till Lilly

Brun färg blir oftast svart i början... ;)

2010-08-27 @ 09:17:56
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: