Andra Advent!

Ja så var det andra advent.
Jag har badat båda barnen och gjort dem fina, samt städat och tänt ljus. Riktigt mysigt :)
Nu väntar jag bara på mormor och morfar som ska komma och hälsa på!

Fick tillbaka mina Engelska uppgifter, VG+ (Y), 3 poäng ifrån MVG, fan vad suuuuurt!!
Men jag gjorde ett stort Engelska-prov igår på 3½ timme, så vi kan ju hoppas på ett MVG där iaf :) Vore trevligt!!!
Man blir ju lite motiverad!

Vad som sker mer idag vet jag inte. Vi ska väl ut och leka en stund med =) Idag är det ju faktiskt inte så kallt ute tack och lov!! :)

Haha Jesper har förövrigt börjat prata väldigt mycket nu, bättre sent än aldrig :) och av någon anledning när han blir arg eller liknande bara vrålar han ut "FAAAAAAN", haha?? jag har då inte lärt honom det :) Dock jävligt sött om man får säga så! =)

Älskar mina knattar! :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: