GLAD!

Idag fick jag ett väldigt roligt besked =) ÄR OERHÖRT glad också måste jag tillägga.
Vad det handlar om tänker jag dock inte berätta ;) vet att det är surt :P HAHA

Vi har haft mormor här på besök! Åt frukost och babblade. Ytterst trevligt :)

Idag kommer det inte ske mycket alls faktiskt.
Ska ta det lugnt som alltid! :)

Tråkig sak som hände igår, Jesper var utan blöja i kanske, 30 sek?
vad gjorde han? jo, han stallde sig på boxern och kissade.
Kan alltså inte se på tv:n :(
Förbaskat tråkigt.
Får ringa comhem på måndag och be om en ny :) Men det tar väl ett tag.

Får se om det blir fler inlägg idag! Har helt enkelt tappat suget lite ;P
1 kommentarer
Postat av: Zanna

Jag vill ju veta..

2010-01-03 @ 14:27:56
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: