Är väl på tiden.

.. att man skriver lite här :)

Dagarna rullar på som vanligt.
Min flicka har blivit jättestor redan och ser mer ut som en 4-mån bebis än 6 veckor :)

Den senaste veckan har jag varit väldigt mycket ensam med barnen.. Alex har nämligen varit hos sin mor och hjälpt henne.
Tror han skulle komma hem ikväll men han kanske rent av stannar ännu längre.

Måste tillägga att det är något krävande att vara ensam med två barn.. Att klara tvättstuga och liknande blir ju lite svårare ;D
Sen att båda måste börja skrika samtidigt är ju också oerhört roligt :)

Senaste tiden har de inte hänt så mycket faktiskt.. Häromdagen var vi och åt på matverkstaden med Naimi,Fredde och Nellie =) Mycket trevligt..
Nästa vecka ska vi också till Gränna och tälta,bada och grilla ;)

Just nu inväntar jag min mor, så ska vi åka och köpa en dammsugare, samt ska jag klippa mig (som jag just ringde om, verkligen dags) och så ska jag sola! =)

Har också gått ner 23 kg på 6 veckor =) Men återstår mycket. Så nu har jag dragit ner på kalorierna ordentligt.
Eftersom nu är det ju dem svåra kg kvar så att säga! =)

Nej, nu skriker tösen min <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: