Spa!

haha ja,
Jesper följde med sin mormor och alla dem andra till Vadstena.. Skulle tydligen vara något där idag?
Jag ville dock inte följa med, kände för att vara hemma och bara rå om mig själv.

Är ju lite lättare med bara Meja eftersom hon inte kan springa omkring ännu ;)
Har haft lite spa-tid för mig själv.
Helt underbart, och det var längesedan jag kände mig såhär ren och fräsch! HAHA.

Var förut och klippte mig, vart rätt kort.. :( men det var så slitet att det inte ens gick att kamma!
Köpte även hårfärg, så nu har jag mörkare ;D
Plus ansiktsmask, ögonbryns och frans färg, rakat ben osv.
Samt peelat hela kroppen! Yes, nice(Y)

Tänkte dock jag skulle hinna ner till affären innan den stänger :O men det är så skönt att bara vara själv och lyssna på musik! HAHA.

Denna dag behövdes iaf =)
Har hunnit tänka en hel del också! Ibland kan man ju bara behöva rensa lite =)

puss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: