Natt

Ja, här var det tyst..
Alla har lagt sig förutom jag.. Förvisso somnade barnen för ett ex antal timmar sedan ;)

Dagen idag har spenderats med Naimi och Sofia =)
Var på ÖB,Maxi och willys... och som vanligt gör man av med lite för mycket ;)

På kvällen här har jag umgåtts med alla mina älsklingar.
När mina hjärtan somnade så valde jag och älsklingen min att titta på ett nytt avsnitt av two and a half men, samt ett avsnitt house.

Alex gick dock nyss och la sig, vilket jag med ska göra efter jag skrivit här och tittat efter lite jobb i Norge.
Har nämligen planer på att åka dit denna sommar också! =)
Har ju något efterlängtat att tjäna pengar till ;)


Äsch, Lite bilder får det komma!
Dock är alla från olika dagar.. Som vanligt ;P

Kusinens student!





























5 GENERATIONER!


1 kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, läs min blogg angående mammaträff.

2010-06-13 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: