tidigt.

Igår gjorde vi inte mkt, mådde jättedåligt med världens huvudvärk och halsont.. Trots det var vi dock ute i det fina vädret ;P

Jag har sovit jättedåligt inatt..
Gick och la mig vid ett och vid fyra vaknade jag.
Jesper vaknade halv 5 och vägrade somna om, men han har just somnat igen.

Så jag har hunnit vara nere i tvättstugan och vikt tvätt, väntar på att få dra igång fler maskiner ;P
Men det sker ju inte först vid sju.

Sedan ska jag städa iordning och fixa lite i garderober. Tänk så dant det kan bli i en sketen garderob.
Tänkte jag skulle vara duktig och hinna med allt på morgonen så man slipper det i eftermiddag..
Blir ju garanterat fint väder idag.

Dock får vi se hur bra jag mår senare.
Än så länge går det bra.

Förutom att min rygg gör så förbaskat ont.. Hade hoppats det skulle bli bättre direkt Meja kom ut, men icke!

Meja min prinsessa ligger och sover, hon gör inte så mycket annat.. Världens lugnaste lilla dam :)
Måste säga att det är väldigt skönt när man har en pojk som inte är den lugnaste ;)

jaja, kl närmar sig halv sju och det är dags att sätta fart :)
Ha en bra dag! =)
1 kommentarer
Postat av: Zanna

Hehe, du och jag har båda två snälla bebisar då, och galna killar;):P

2010-06-03 @ 19:23:15
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: