Godmorgon :)

Jag som skulle bli mer aktiv va? gud vad jag ljuger för er! :P
Men det blir väl lite så när man inte har något att skriva om.

Alex är med Jesper på dagis idag!, men dem kommer väl snart eftersom vi ska till Linköping :)

Barnskötare misstänks för flera sexövergrepp.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6750788.ab

okej, förvånande att man ens vågar ha sina barn på dagis i detta sjuka samhälle.
Jäkla felvridna psykopater som tänder på barn? Jag blir så förbannad.
Ibland vill man bara införa dödsstraff!

Med magen går det bra =) växer och står i.
otympligt ja! men det får man väl ta! ;P Men man önskar ju att man slipper gå över tiden iaf! ;D
Bara för det går man väl över två veckor eller något.
Dock har mitt humör blivit något enormt hemskt! Känner mig så förbannad hela tiden!

Ska väl snart börja kolla efter en ny lägenhet, kommer bli megaskönt att flytta till större faktiskt :)

Ajja, ska väl börja göra mig iordning!
Ha en fin dag alla! =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: