Hej :)

Jodå! Idag känns allt bättre ;P
Har plockat lite och så nu,
Jesper ligger så sött och sover i soffan, så jag passade på att sätta mig här ;D

Får främmande snart.. Blir trevligt..
Hoppas dock inte Jesper vaknar på fel humör, men om jag känner honom rätt kommer han bli överlycklig! =) <3

oh, alla ska ha sina bebisar snart.. Men jag har två månader kvar! Blir tokig, jag tycker det är jobbigt som det är och så vill jag ju träffa min lilla dotter så snabbt som möjligt. =)

Tankarna om hur hon ser ut och kommer vara har börjat vaknat till liv nu :) så spännande!!! :D:D

Skriver väl mer senare om jag har något att skriva, Finns väl ingen som har ett så ointressant liv som jag ;)

Ha det fnt alla <3
3 kommentarer
Postat av: Naimi

Haha ja de e sant, men ja hade ju nästan 2 månader kvar när ja vägde så mycke ;) vissrligen kom hon i vecka 37 men ändå :P 20 kg va väl rätt okej o gå upp, ja gick ju upp mer :$ :p gick du ner allt sen efteråt? :)



Haha nä ja e verken tjock lr smal men ska väl inte klaga, finns sånna som ser värre ut o skönt o slippa bristningar me :)



Skönt o höra, jo de e bara bra me oss oxå :)

Ja visst kan vi de :)

kram

2010-03-24 @ 18:06:28
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jag håller med dig! Snart är alla bebisar här ju! :D

Hihi!



Ne, inte alls lång kvar för mig nu, så himla kul och spännande! :D

Snart är det din tur! Går som sagt så jävla fort ju! :D



Tack tack!

Kramar <3

2010-03-24 @ 18:30:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Naimi

Haha nä ja vet inte hon ville väl helt enkelt komma tidigt :) Fast enligt första ul va bf den 15 så kanske va de som stämde o inte 27 efersom hon kom 11 :P o då vägde hon ju ändå 3600 o va 49 cm :p



Härligt :D nä ja väger la typ 5 kg mer än innan, så 55 :p känner mej tjock men de e la magen man inte e van vid, 55-60 e tydligen normalt när man e 165 så får väl se de så ;P Men de e ju gött att man gått ner så mycka man har :D o hoppas du gör de efter denna grav me då :D men de tro ja nog ;)



Haha ja visst gör de ;D

Kram

2010-03-25 @ 16:45:28
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: