Hej :)

Tänkte bli lite mer aktiv här igen!
Men det är ju inte så ofta man har något att skriva om så ;)

Jesper min lille grabb har spytt 5 gånger idag! Hoppades verkligen att han skulle slippa vinterkräkisen men icke!
Dock är han ypperligt pigg ändå.. Det är mycket positivt.

Alex är nere hos morsan och renoverar och jag tänkte att jag skulle plocka iordning lite och ta hand om min prins.

Magen växer och står i, Sparkar hårt gör damen där inne! Kroppen bara viker sig eftersom hon av någon anledning alltid träffar min kissblåsa! Fruktansvärt obehagligt men det är väl bara att stå ut ;)
Denna graviditet har ju gått så snabbt ändå så snart är den ju avklarad.

Har inte hänt mycket på senaste.. Ovanligt va? :P

Tänkte även att jag KANSKE, om jag orkar, ska lägga in en bild på magen ikväll :) Men det får bli efter all städning osv. Får också se om de finns tid.
När Alex kommer hem så ska vi ha det lite mys eftersom det är våran 3 års dag idag :) <3

Hade fått en kommentar som jag inte kan svara på! Vore väldigt roligt om du kunde skriva igen så jag kan svara tillbaka :) -> Gisela! =)


Aja, Höres kanske senare =)
Kram hej!
2 kommentarer
Postat av: Anonym

tre år redan :)?

Grattis!!!

2010-03-01 @ 18:35:02
Postat av: Linda Olsson

Tack tack! :D



Grattis till er lite så här i efterskott! :D



KRAMAR

2010-03-02 @ 15:07:21
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: