Nostalgi

Jo, Jesper och Alex har legat och sovit i sisådär två timmar redan.
Skulle verkligen behöva det jag också som ska upp tidigt imorgon.

Men är man inte trött så är man inte, Känns som om jag har gjort ALLT vid datorn, vilket är typ tre grejer? sedan lessnar jag, så gick och plockade ögonbrynen, smörjde in ansiktet i tusen olika krämer, målade naglar och tånaglar (vilket förövrigt börjar bli svårt med en stor buk i vägen) och kom på att jag faktiskt skulle kunna skriva i bloggen! HAHA, den glömmer jag ju bort hela tiden.

Fick mig rycket också och sökte upp mig själv på skunk! och så nostalgiskt det vart.. Hade ju skrivit dagbok där :)
Riktigt roligt att läsa.
Den tiden man var ensam, utan ansvar, struntade i skolan och partajade dag ut och dag in.
Sedan självklart lite när man blev gravid osv :) slutade väl rätt snabbt med skunk efter det.

Men vad man har vuxit på sig på bara 3 år. Eller ja, bara och bara.
Känner knappt igen sig själv. Almost creepy.

Där satt man 16 år, brydde sig inte om något annat än sig själv och var störtkär i Alex!
HAHAH, hur sitter jag idag? Strax tjugo, tvåbarnsmamma och har lessnat på gubben ;)
Nejdå! men åren går.. och dem går så sjukt snabbt,

Hittade såklart sådana där frågor man alltid svarade på, så tänkte göra det nu som tidsfördriv! =)

Namn - Ronja
Födelsedag - 9 oktober
Hemstad - Östersund
Ögonfärg - blåa
Hårfärg - brunt
Längd - 159
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Stjärntecken - våg
Skostorlek - 39
Är dina föräldrar skilda - yes
Skor idag - Har faktiskt inte varit ute idag! :P
Rädslor - Kryp, höjder och djuptvatten!
Mål för året - Oj, en till grav, gå ner i vikt, börja studera osv :)

ANTAL

Antal syskon - 5
Antal piercings 3
Antal tatueringar - 3

FRAMTIDEN

Namn på barn - Jesper och Meja
Vad vill du bli när du blir gammal - beror på vad man ser som gammal ;P
Drömjobbet - Kirurg.

FAVORT

Mat - Svårt det där.
Sport - Ingen
Djur - Hund och Katt
Glass - Apelsin
Låt - All on you.
Nummer - 7
Tuggummi - ett gott sådant.
Helgdag - Lördagar är mysiga!
Årstid - sommar
Tandkrämssmak - vilken som helst typ :)
Radiostation - mix megapol

HAR DU NÅGONSIN

Vart kär - Ja
Blivit dissad - Ja
Rymt hemifrån - Rymt och Rymt vill jag väl inte påstå :)
Skolkat - ja
Sovit utomhus - ja
Gråtit i skolan - jo, i 4:an.
Spytt i skolan - ja
Velat bli modell - nejtack
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - japp
Ätit sushi - nej
Retats - ja

VILKET

Cider/öl - öl
Pepsi/cola - cola
MC donalds/Burger king - mcdonalds
Kärlek/sex - båda
Choklad/vanilj - båda
Jordgubbar/blåbär - jordgubbar
Kött/veg - kött
Tv/film - båda!
Gitarr/trummor - båda
Adidas/nike - adidas
Kinesiskt/mexikanskt - kinesiskt
Kakor/paj - paj!
Mtv/vh1 - mtv
Blind/döv - döv
Popcorn/chips - chips och dipp<3
Killar/tjejer - båda

KAN DU

Gå ner i splitt - Nej
Skriva med både händerna - Nej
Blåsa en bubbla - ja
Göra rökringar - ja
Ha dina ögon i kors - ja
Nudda näsan med tungan - Nej

VEM VAR DEN SENASTE

Du nuddade - Jesper <3
Du pratade med - Alex
Du msn:ade med - AddiXD
Du kramade - Jesper :)
Du skällde på - Alex

SENAST DU

Skrattade - förut
Grät - I dont know!
Tuggade tuggummi - häromdagen
Drog ett skämt - det gör jag inte ofta =)
Sjöng en sång - idag.

VAR ÄR DU

Vad ser man utanför ditt fönster - Grannar och en lekplats
Lyssnar du på musik nu - Nej
Vad har du på dig - slappis.
Vad är det på din musmatta - hahahaha, upptäckte nu att den var borta, vartfan är den? :O

HAR DU NÅGONSIN

Blivit kallad hora - Ja
Ljugit om din ålder - Jo!
Bråkat utan anledning - Jo

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

Druckit alkohol - Nej
Shoppat - Ja
Skejtat - Nej
Bakat - Japp, Mockarutor och tårtbottnar ;)
Motionerat - Japp
Slagit någon - Nej


Idag har jag faktist städat hela dagen! förutom några timmar på eftermiddagen då jag sov ;)

Var hos Bm i Fredags också! =) Allt ser kanonbra ut, förutom järnvärdet :P
Sf mått ligger på 29 och jag har gått upp totalt 11 kg, *Fatso* :)

Ska träffa en läkare snart också för vi misstänker att jag har fått framfall! Känns väl sisådär, jobbigt och gör ont!
Hoppas dem kan göra något åt det..

Långt och tråkigt inlägg, får se om jag skriver något imorgon också :)
Skulle ju vara roligt att bli lite mer social.. Speciellt eftersom det är så förbaskat roligt att gå tillbaka och läsa sen i framtiden :)

Ha en fin natt, Kram
1 kommentarer
Postat av: Naimi

oj "bara" 11 kg? :O:D vilken vecka e du i ? =p

2010-03-23 @ 13:50:53
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: