Fredag!

oj, idag har jag varit slappare än slappast..

Haft en liten spa-dag för mig själv.
Färgat ögonbryn+fransar, hårinpackning, ansiktsskrubb+mask osv.. :P

Behövligt.. :)

Just dammsugit lite, Väntar på att mamma ska komma och skjutsa ner mig med mängder med pant+back.
Har ingen ork idag till något alls känner jag, så det blir väl att ta det lugnt.
Funderar också på om man bara ska steka några hamburgare m. bröd och göra lite pommes.
Simpelt, gott och går snabbt :P

Nu när det börjar närma sig förlossningsdags så måste jag säga att jag är helt slut.
Orkar ingenting och när jag går/ligger/sitter känns det som att mitt bäcken går sönder.
Lagom roligt.

Nu ska jag läsa lite bloggar, dock tråkigt att nästan ingen skriver ;P

1 kommentarer
Postat av: Zanna

Min dator är lite seg så har lite problem att kommentera:D:P

Men vi gör ett försök..

Underbart att de är nära för oss båda, och jag hoppas att de går bra på onsdag:D

2010-05-15 @ 18:21:34
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: