Lördag.

Blir inte till att skriva så ofta eftersom internet fortf strular..
Så jag hinner bli så irriterad innan något funkar och stänger bara ner allting ;)

Dem senaste veckorna har varit så sjukligt jobbiga.
Min rygg är så fullkomligt värdelös och klarar ingenting, sen ichias på det med.

Med andra ord så sover jag MAX 3 timmar per natt.
Går och är på konstant dåligt humör, konstant trött och orkar verkligen inte mer.

Har fått sömntabletter, som inte hjälper ett skit.
Blir EXTRA trött, men kan inte sova, och när jag väl somnat så vaknar jag nästan direkt.

Blir ju gråtfärdig. Att aldrig få sova förstör ju vilken människa som helst.

Det enda som finns kvar att göra nu enligt läkarna och BM är att läggas in och få morfinsprutor.
Men vill verkligen inte ligga inne, är ju ett tag kvar.

Ligga inne 3 nätter, ligga hemma 6 nätter, sen har jag ju inte sovit i vilket fall.
Känns alltså väldigt onödigt. Vill ju spendera så mkt tid som möjligt med Jesper innan Meja kommer.

På måndag ringer iaf BM, så får vi se om jag får en igångsättning.. Om inte annat så är det en Hinnsvepning som ska göras den 19.

Sov inte på tre dygn med Jesper, och det var den jobbigaste förlossningen ever!
Klarar man av att somna under krystvärkar då är man jävligt trött, och det gör jag inte igen.
Får jag inte sova får dem helt enkelt snitta ist.

Läkarna vill ju inte sätta igång för det finns så mkt risker. Men det gör det ju även med snitt.. Så dem får välja helt enkelt.
Dock vill jag ju inte snittas så man kan ju hoppas att dem ger med sig och verkligen förstår att detta inte funkar.

Nog klagat..

Nu tänkte jag börja städa lite här hemma, försöka slå lite på ichiasnerven och sedan ta det lugnt. :)

Ha en bra dag!
Kram
2 kommentarer
Postat av: Sara och Leslie

Man ska väl inte behöva må sådåligt för att dom ska sätta igång en? Dom kan väl påskynda det hela lite iaf? som dom gjorde på mej!? Vet inte vad det heter, dom irreterar livmoderstappen eller något så man öppnar sej!? Det kan ju hjälpa iaf!! Du har ju inte långt kvar nu heller! Hoppas det ger sej! Kram!

2010-05-09 @ 20:40:22
URL: http://saraoleslie.blogg.se/
Postat av: Gisela

Hej Ronja!

Nu är det inte länge kvar för oss :) Jag tycker också det är jobbigt och sover inte ett skit, så man är ju på jätte bra humör.. tycker ganska synd om dom i min närhet just nu! Men förhoppningsvis kommer bebis snart och man glömmer det hemska och vill ha fler små gullisar :) Kram Gisela

2010-05-09 @ 21:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: