Söndag!

Jag är så fruktansvärt seg idag! och faktiskt glad över att det inte är soligt..
Har lite att göra.

Har på morgonen städat skåp,kylskåp och skafferi i köket..
Tog oss en liten paus och åt frukost, sen har jag fastnat lite varstans!
Har huvudvärk till max och skulle vilja sova en liten stund..

Idag ska det tvättas sängkläder, täcken, kuddar, Draperiet i badrummet, Mattor osv.
Skönt att få det gjort nu när det inte är sådan lång tid kvar tills Meja kommer.

Är dock långt ifrån klar, finns hur mkt som helst att göra, och allt ska bli GJORT idag :)

Så ser dagen ut för min del.
Ska ta och laga chiliconcarne med ris senare också <3

Håller med på att få ner några avsnitt av House som jag ska slöa framför ikväll :):)

Kram!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: