Frukost!

Vi har just ätit en stor jättegod frukost med baguetter och vitlökssmör, sallad, paprika, skinka och hela faderullan!
Nu vart man trötter igen ;) Men Jesper är i full gång och jag tänkte städa undan efter frukosten.
Ta en dusch, ansiktsmask osv.. Sedan är det plugg som gäller :)

Ikväll eller imorgon kommer lösenet, så återigen, för er som vill ha; säg till!
Sen hoppas jag på att ni som får det kommer respektera min önskan och låta bli att ge ut det :)

Folk ber om före och efter bilder, det får också bli när lösenet är satt då jag inte vill att vem som helst ska kunna se :) Men just nu är jag så full av blåmärken att det är väl inte så mycket att se ;D
3 kommentarer
Postat av: Linda Olsson

God frukost då! :)



Klart man inte lämnar ut lösen, jag vet själv hur det är. Har man en låst så vill man ju att folk ska respektera det o inte lämna ut...



Kramar

2010-11-06 @ 09:43:02
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: emman.

det är ganska bra med lösenord, då vet man ju vilka som läser :) hoppas jag får titta in? :)



kram på dig, gumman! <3

2010-11-06 @ 11:15:14
URL: http://emmma.se
Postat av: Sandra

Hej hej, brukar kika in i din blogg då och då.. :)



Min blogg är också lösenordskyddad, eftersom jag skriver väldigt privat där och Motala är som världens nyhetsblaska där allt sprids som en löp eld.. haha.. Men jag vill jätte gärna följa din blogg... =)



//Sandra

2010-11-06 @ 16:09:40
URL: http://trulllsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: