Godmorgon!

Natten har varit hemsk. Har vaknat varannan timma med magont och illamående.
Svettats som en gris, frysit som fan.
Febern blir värre och jag undrar om jag kanske måste ringa läkaren om det är en infektion?
Men ärret ser ju bra ut så jag vet inte.

Hemskt jobbigt iallafall.
Idag tänkte jag plasta in mig och få ta en dusch. Egentligen får jag inte duscha på en vecka till men de funkar ju inte med dessa svettningar. Blir toooookig. Absolut sämsta tillfället att få feber.

Idag kommer jag inte göra någonting med tanke på hur jag mår.
Kanske städa lite men det får andra göra åt mig, haha, det värsta iallafall.

Allting har iallafall gått bra med barnen. Trodde Jesper skulle göra illa mig men det har han inte gjort.
Min duktiga lilla kille som faktiskt börjar prata mer och mer nu, även om det är långt ifrån rent. Men ack så sött :)

"Kajsa Bajsa" HAHA, det är mormor det. Undrar vem som lärt honom det^^

Meja blir bara gladare och gladare för varje dag som går. Min fina lilla prinsessa är så stor nu.
Men denna ålder tycker jag om. Meja har ju mycket man kan krama på också vilket är såå mysigt.

Tråkigt inlägg. Får se om jag överlever dagen^^ ;)
Ha det bra!

1 kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Du får lägga upp före och efter bild med ;)

2010-11-05 @ 17:33:05
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: