Kväller.

Här hemma ska vi snart se på den nya Shrek filmen ;D borde ju vara något som Jesper också kan uppskatta! :):)

Är du hungrig?
Nej.
Vart befinner du dig just nu?
I vardagsrummet.
Biter du på naglarna?
Ja.

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?
Lila och Rosa ;D
Vad är du bra på?
Städa ;D haha!
Har du några husdjur?

Nej!
Vad vill du ha just nu?
Besked!
Ditt mål i livet?
Studera och få ett jobb :)
Rädd för?

Äckliga djur och djupt vatten! XD
Har du körkort?

Yes babe!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Nadja och Haidi
Pepsi eller Coca cola?
Coca cola:)
McDonalds eller Burgerking?
Mc.
Sjunger du?
Ibland!
Vad har du för skostorlek?
39
Vill du gifta dig?
Självklart.
Din Hårfärg?
Svart.
Skorna du hade på dig idag?
Vanliga.
Grönan eller Liseberg?
Liseberg
Vad sover du i?
Trosor/BH och tröja ;D
Kläder du har på dig?
Mysbyxor och en rosa långärmad tröja!
Favoritårstid?
Sommar.
Favoritmat och dryck?
Köttgryta och cola zero.
hur svarar du i telefonen hemma?
Aa, hallå?
Hur svarar du i mobilen?
Aa, hallå?
Sov du ensam inatt?
Nej.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Tog en rök med min mor.
Vad var det senaste någon sa till dig?
Vi höres imorgon, hejdå!
Druckit idag?
Det har jag.
Vad är det för väder hos dig nu?
Kallt och snö!
Godaste glassmaken?

Apelsin.
Sover du tungt?

Det vet jag inte!?
Drömmer du mardrömmar?

Ja ganska mkt, men beror nog på medicin.
Vad ser du om du tittar till höger?
En vägg!
Favoritgodis?
Tycker inte om godis, om man inte räknar popcorn som godis?
Hur många kuddar sover du med?
6 st
Längtar du mest efter just nu?

Fredag då det blir shopping och bio!
Vad väntar dig om 10 år?
Förhoppningsvis är man utbildad och har fått jobb :)
Vad luktar det nu om du sniffar lite?

Kaffe
Saknar du någon nu?
Nej
Snus eller cigaretter?
Cigg!
Vill du ha barn?

Har två och jag vill inte ha fler.
Längtar du till din nästa födelsedag?

Nej, då blir jag ju gammal! ;D
Är du snäll?
Snällast :)
Är du blyg?

Ibland.
Tycker du att du har fin dialekt?

Nej.
Har du spytt i någons knä?

Nej
Tycker du om fester?
Nej, inte så mkt längre.
Tycker folk du är snygg?

Snygg vet jag inte men jag ser ju bra ut :)
Är du modig?
Beror väl på vad det handlar om?
Har du använt någon hårprodukt idag?

Schampo och Balsam.
Har du bråkat med någon idag?
Nej.
Vad har du för planer till helgen?
Shoppa, bio, plugg, slappa!
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget?

18
Är du sugen på något nu?

Popcorn! haha
Är 50 cent bra?
Nej
Vem får en kram?
Den som vill ha ;D?

1 kommentarer
Postat av: Sara

hej hej! Ville bara kolla läget ;) Kram!

2010-11-24 @ 12:40:37
URL: http://mammaochisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: