Onsdag!

Idag har jag plockat och fixat lite! Sen har Ebba hållt mig sällskap mest hela dagen! GILLAR :) Söta tös!
Hon har varit här sedan 1 och åkte precis, men vi har hunnit prata och glo film, Salt! Den var rätt bra faktiskt :)

Har precis vikt in den sista tvätten samtidigt som jag tittade på Jerry Springer. Jag tror jag dör. ATT man fortfarande kan bli förvånad förvånar mig! Hursom.

Väntar på min mor som ska komma med Popcorn, sen ska jag slöa lite :) Finns inte så mkt att skriva om, gör ju inte sådär förfärligt mkt om dagarna.

Folk vill även se magbilder.. Är lite skeptisk till hur jag ska göra. Om jag ska skicka till de jag känner får se eller lägga upp här? Samtidigt vill man ju inte att vissa ska se ;)

Tråkigt detta med dator och bloggar egentligen. Blir lika besviken och rent ut sagt förbannad när jag går in på folks bloggar och får se anonyma kommentarer. Undrar bara hur folk är funtade? NÄR känner motalabor att det är dags att sluta?
Umgås inte med dem du inte gillar, skit i dem du inte gillar men MÅSTE ni verkligen sprida falska rykten, vara elaka och bete er som en trotsig 13åring? Stort grattis till alla er som lyckats ta sig ifrån denna stad och detta folk! LÄNGTAR tills det blir min tur!!! :)

Alla har något dåligt i sitt förflutna, alla har betett sig illa på något sätt. Är det inte bara dags att glömma, förlåta och gå vidare? Tänk så roligt om alla bara kunde vara sams! Så mycket trevligare det hade varit :)
1 kommentarer
Postat av: Sara

här knallar det på =)

2010-11-25 @ 01:12:49
URL: http://mammaochisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: