Affären!

Vi har städat, jag har gjort två uppgifter och skickat in. Tänkte göra de andra två imorgon ;P
Har hunnit bada och fixa mig med lite ansiktspeeling osv, är ju behövligt. Har ju mer finnar nu än när jag kom in i puberteten! anskrämligt.

Vi ska strax bege oss ner till affären och vara ute och gå en sväng :) Vagnen är dock hos min mor så Meja får tas i bärsele! Alex får ta na ;D så mycket som hon väger nu klarar inte min rygg av! ;D haha! Min lilla sötgumma!

Får se vad det blir för föda idag? Hatar verkligen att komma på mat! Det absolut värsta jag vet.
Speciellt när det inte finns något man är sugen på.

Men sedan blir det desperate! Halleluja! Men är ju snart klar. Började väl glo för en-två veckor sedan och har bara 10 avsnitt kvar från sjätte säsongen, och om jag fattat rätt så har just sjunde börjat gå på tv:n?
Jaja, tråk, älskar att ha en riktigt bra serie att glo på men det är kanske lika bra så man får något annat gjort också! =)

Nej, nu beger jag mig! :D Hejjsss!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: