Lördag!

Igår tog jag det lugnt hela dagen!
Man blir ganska trött av att äta så mycket antibiotika som jag gjort den senaste månaden, 3:e kuren!
Ändå jag har fortfarande ont. Börjar bli nervös faktiskt för vad det kan vara.
Var ju på Vårdcentralen i Måndags och dem konstaterade ännu en urinvägsinfektion. 3 stycken på fyra veckor.
Alltså varje gång jag avslutat en kur har skiten kommit tillbaka. Hemskt, det gör så förskräckligt ont.
Läkaren blev också lite fundersam och sa att jag nu måste till gyn för en undersökning. Tänkte ringa direkt på Måndag, har ätit antibiotikan i fem dagar men det försvinner bara inte. jaja, just my luck!
Alla som haft en riktigt hemsk urinvägsinfektion vet hur jobbigt det är.
Men man blir ju som sagt nervös, eftersom det jag nu har är symptom på urinblåsecancer.
(inte för att jag tror det, men man kan aldrig vara nog försiktig) ;)

Har just duschat, barnen sover så nu ska jag passa på att plugga som en tooooooooook!
Suck, så jobbigt.
Men senare sen får det bli god mat och desperate housewives som lite tröst för alla jobbigheter mitt liv har att erbjuda! haha



1 kommentarer
Postat av: Zanna

Hej vännen.

Har/Haft samma problem när jag väntade Theo fick jag urinvägsinfektion upp i njurarna, och de försvann inte under hela graviditeten, så jag fick äta mediciner. När skrutt kom till världen hade jag problem flera år senare. Men just nu har jag varit fri från de i 2 månader:) Hoppas på att de löser sig för dig. Kram

2010-10-16 @ 16:02:15
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: