Fredag.

Imorse vaknade vi alla tidigt.. Gjorde inte särskilt mkt, åt frukost osv.
Jag tittade såklart på våra bästa år och sedan somnade hela familjen! haha.

Idag kan jag kissa! =) intressant va?
Men det är sjukt hur mkt jag uppskattar att kunna kissa nu! HAHA.
Medicinen har hjälpt med andra ord ;D förbannade jäkla urinvägsinfektion!

Väntar dock på att läkaren ska ringa! Vet inte riktigt varför men han ska väl berätta vad proverna visade ;D

Fredag = slappt och skönt.
Idag blir det en lugn dag för mig.

Efter all Antibiotika de senaste veckorna tror jag att jag börjar bli sjuk.
Ont i halsen och sådär. Förhoppningsvis går det över.

Ikväll blir det idol och så ska jag nog glo på Kungarna av Tylösand. =)
1 kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi, tack! ;)

Ja ett kilo har jag ju kvar till inskrivningsvikten, men då på inskr. hade jag ju gått upp lite redan, så jag vill gärna bli av med iaf 3 till :)



Kramar

2010-09-17 @ 21:57:15
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: