Hemska natt! :(

Usch, igårkväll, lite innan idol började kunde jag knappt varken stå,ligga eller sitta.
Fick så extremt ont i mage och rygg och världens mest brännande känsla i underlivet.
Kunde inte kissa, hur mycket jag än försökte.

Vid tio ringde jag 1177 och fick åka till akuten där dem tog ultraljud osv för att se hur mkt urin det fanns.
Blodtryck och hela faderullan.
Var tvungen och ta ett urinprov, vilket var det svåraste jag gjort på länge.
Satt säkert på toan i 15 min och försökte pressa ut så gott det gick.
Resulterade i några droppar som de kunde ta ett prov av.

Var såååå kissnödig, ni vet sådär kissnödig så det gör ont i magen?
Satt på toan mer eller mindre hela tiden och nästintill halvtjöt för att det gjorde så fruktansvärt ont.

Läkaren kom in efter 1½ timme och sa att jag hade blod i urinen och för mycket vita blodkroppar.
Fick två tabletter.. en jag tog inatt och en som jag tog nu på morgonen.
Ska till apoteket och hämta mer.

Ivartfall.
Har fått sitta på toan mer eller mindre hela tiden till 3 inatt.
och det har runnit blod som bara fan!
Gick och la mig, funkade inte..

Så min natt har varit extremt jobbig.
Har fortfarande ont, dock inte lika men vågar inte kissa ifall smärtan ska komma tillbaka, så nu har magvärken börjat igen!

Kul
2 kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Amen usch! :(

Stackars dig! :(



Kramar

2010-09-16 @ 15:32:06
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: jennifer

Nej, vad hemskt!

Jag hade fått panik tror jag..

Hoppas att det går över snart:)

2010-09-17 @ 10:15:14
URL: http://jelibloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: