Mina <3



Vad heter ditt barn?
Jesper Sune Jimmy Ross

När var du beräknad att föda?
12 Juli - 08

Föddes barnet på utsatt datum, om inte när?
Han föddes på dagen ;)

Hur stor var barnet vid födseln?
3510 gram och 50 cm lång

Hur lång tid tog förlossningen?
68 timmar.

Tog du någon smärtlindring?
Ja, epidural och lustgas.

Tog ni reda på könet?
Japp, det gjorde vi :)

Hade ni bestämt vad barnet skulle heta?
Nej, Han var bebis tills han var tre mån ungefär ;)

Kan du tänka dig att skaffa fler barn?
Nej, jag är klar.

Har du fått några bristningar?
Yes!

Var du nervös inför förlossningen?
Inte alls!

Hade du några cravings?
Saltgurka och kött!

Hur reagerade du/ni när du plussade?
Förvånad men glad =)

Hur långt gången var du när du förstod att du var gravid?
5 veckor

Hur mycket gick du upp i vikt?
22kg

Hur länge ammade du?
14 dagar.

Vem är barnet mest lik?
Mig när han var liten, nu Alex.

Vad är det bästa med att ha barn?
Även den kassaste dagen blir underbar med barnen <3

Vad är det sämsta med att ha barn?
Ingenting alls.

Är ditt barn döpt?
Nej!

Hur gammal är barnet nu?
2år och 2 mån.

 

 

Vad heter ditt barn?
Meja Jolina Sofie Ross

När var du beräknad att föda?
31 Maj - 10

Föddes barnet på utsatt datum, om inte när?
25 Maj - 10

Hur stor var barnet vid födseln?
3900 gram och 50 cm lång.

Hur lång tid tog förlossningen?
5 h från första värken.

Tog du någon smärtlindring?
Hann inte.

Tog ni reda på könet?
Japp, det gjorde vi :)

Om nej, vad trodde ni att barnet var för kön?
Trodde det skulle vara en pojk tills de berätta att det var en flicka!

Hade ni bestämt vad barnet skulle heta?
Yes, Meja! :P

Kan du tänka dig att skaffa fler barn?
Nej, jag är klar.

Har du fått några bristningar?
Jotack! ;D

Var du nervös inför förlossningen?
Som fan, hade ju gått igenom det värsta ever så ja, jag var väldigt nervös.

Hade du några cravings?
Inte så, men hade en liten period då jag ville ha Juice.

Hur reagerade du/ni när du plussade?
Glad glad =)

Hur långt gången var du när du förstod att du var gravid?
5 veckor.

Hur mycket gick du upp i vikt?
20 Kg

Hur länge ammade du?
Ingenting alls.

Vem är barnet mest lik?
Ingen av oss, tycker jag ;D

Är ditt barn döpt?
Inte än.

Hur gammal är barnet nu?
3 mån och 13 dagar.

 


Idag vet jag inte vad som sker, är iaf ensam så kanske ska städa lite?
Får se :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: