Vårdcentralen.

Ringde dit idag eftersom jag skulle få veta vad odlingen visade.
Men det var inte klart. Sköterskan tyckte dock jag skulle komma in och bli tittad på så det gjorde jag ;D

Tog ett nytt ultraljud som visade 2,5 dl urin.. (inte konstigt man är kissnödig)
Fick medicin och lokalbedövning..

Om jag inte lyckas kissa nu måste jag in och tömmas ikväll.
Lagom skoj!

Sitter ju lite i psyket också.. Det gör förbannat ont att kissa men när man dessutom ser allt blod gör det ju automatiskt ännu ondare.

jaja, Har just handlat. Kommer hem och här ligger alla och sover, typiskt.

Ska väl plocka iordning lite, laga mat och sedan vila framför tv:n.

På lördag ska jag dock bli sminkad och få hår osv fixat, sen blir det korttagning! Ska bli jävligt skoj faktiskt :) hihi!

Kram
1 kommentarer
Postat av: Erkan

sv : Okej, kan lägga upp det någon dag nästa vecka :)

På mig gjorde dom allt. Skar bort ett kilo hud, flyttade naveln och fettsög.



Okej, lycka till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: