Less!

Kl är snart ett på natten och jag har fortf inte kommit i säng. Blir så less på mig själv ibland ;D
Men sitter och har en riktigt trevlig pratstund med sara! :) Skoj!

Återigen irriterad - bara för att jag skriver något här behöver inte folk hoppa på folk! NÄR NI INTE VET något.
Shit, lär er lämna folk ifreeeeeeeeed!!!!
Sköt era egna liv damnet. VARFÖR vill man medvetet SÅRA andra människor? Är ni sociopater hela högen eller?
VARFÖR håller folk på? Folk som skriver om att dem går på psyk, folk som skriver om att dem mår dåligt. Folk som skriver ÖVERHUVUDTAGET får ta skit från er anonyma? Vill bra gärna veta hur erat liv egentligen ser ut.

Blir så less på att alla är så elaka, Varför sparka på folk som redan ligger? Varför bete sig överhuvudtaget undrar jag ju egentligen såklart. Skulle bara vilja sätta mig in i era hjärnor för att se vad för sjuk KICK ni får av att vara elaka. Undrar egentligen vilka som borde gå på psyk!

Som sagt, har ni något emot någon, Prata med den, LÖS skiten och gå vidare - Människor kan ändras. Något jag gjorde när jag var 13 skulle jag inte göra idag så varför är folk så JÄVLA långsinta? - pateeeetiskt is the word!

Hursom, Klockan tickar iväg och jag ska väl dra mig mot sängen snart ;) och hoppas på att jag sover som en prinsessa inatt! :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: