Mitt 2010

Det bästa med år 2010: Min fina lilla tös föddes <3
Det sämsta med år 2010: Mitt jobb jag hade ;)
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? : Yes, en bukplastik!
Höll du några av dina nyårslöften?: Jag hade inga, och heller inga i år.
Dog någon som stod dig nära?: Nej, tack och lov. 
Vilka länder besökte du?: Sverige och Polen!
Är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011?: Nej ;D
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? : 25 Maj och 28 Oktober
Största misstaget?: Lita för mycket på folk!
Har du varit sjuk eller skadat dig?: knappt!
Bästa köpet: Saker till barnen :)
Vad spenderade du mest pengar på?: Barnen, förutom min bukis då!
Gjorde någon dig riktigt glad?: Absolut, mina barn
Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?: Loco osv ;D
Var du gladare eller ledsnare detta året jämfört med andra år?: Gladare.
Vad önskar du att du gjort mer ?: Tränat.
Vad önskar du att du gjort mindre?: Ägnat tid åt folk som inte förtjänar den!
Hur tillbringade du julen?: Med familjen 
Blev du kär iår?: Nejnej!
Favorit program på tv?: Desperate Housewives, vårabästaår osv ;D
Hatar du någon som du inte hatade i början av året?: Yes!
Bästa boken du läste iår?: Inte läst någon bok ;D
Något du önskade dig och fick?: Japp :)
Något du önskade dig men inte fick?: Några miljoner, men man kan ju inte få allt ; )
Vad fick dig att må bra?: Nära & kära 


Nu ska jag göra mig något att äta :)
1 kommentarer
Postat av: emman.

du har minsann inte berättat om någon operation, tell me! :)

2011-01-08 @ 14:31:42
URL: http://emmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: