Lördag

Hej.
Var på ÖB tidigare idag och handlade MÄNGDER med badrums saker! haha det älskar jag.. känns så fräscht på något sätt.
Sen in till Maxi och fixa!
Just när jag och moster kommer ut står mormor och morfar och pratar med någon.
Jo, såklart var det någon tant som kört på dem.
så vi åkte till polisstationen.. Fick vara där hur länge som helst, för vad? en liten skråma på bilen. Big deal :P
Men det tyckte tydligen morfar.
Vart mer och mer irriterad då mina tuttar gjorde SKITONT!! och att det var så förskräckligt kallt.

Åkte hem! Besök av Alex syster! Jättetrevligt =)
Somnade dock vid halv sex av utmattning. Var så trött. Kan tro man är höggravid och idag ser det faktiskt ut som att jag är det också! :P
Ajja, sov bara i 30 min kanske.
Tog mig ett snabbt bad och sitter nu här.
Jesper min darling har varit ute typ hela dagen så han har också just somnat av utmattning :P

Nu badar min käre man! Sen blir det lite mys.. dvs chips, dipp och apelsinjuice :)
Blir en mysig lördag kväll =)

Hoppas ni också har en mysig! =)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: