Hemma!

Så, har varit hos läkaren, fick ta prover,urinprov och EKG.
Dem misstänker också något allvarligare i huvudet på mig.
Men såklart vill dem inte röntga bara för att utan skrev ut muskelavslappnande medicin som jag ska äta i två veckor.
För att verkligen få veta att det inte har med muskler att göra!
Sen blir det röntgen! Det gjordes neurlogiska tester osv.
Tänk om det är en liten tumör som börjat växa? who knows! Förhoppningsvis får man veta det i god tid isf..

Träffade mamma, moster och mormor, så vi åt på valencia efter att jag varit och tagit ut tre olika recept på apoteket! Snacka om att man är frisk!

Jesper min lille började spy som en kalv inne på valencia? så nu verkar det som om han åkt på något. Dock verkar han inte sjuk nu. Men tänkte att vi skulle titta på Landet för längesedan under ett mysigt täcke och en vällingflaska åt min grabb <3

Personligen är jag jättetrött och skulle kunna somna på fläck men Jesper, han vill vara vaken han =)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: