Slö!

Ja, har fasen bara legat hela dagen!
Glott two and a half men, samt Dante's peak, som är en av de bättre filmerna som finns!
Speciellt om man tycker om Naturkatastrofer. Vilket jag älskar :)
Vad tycker ni :)? roligt att höra vad folk tycker och tänker! =)

Kommer fortsätta att bara ligga idag! För jag är ju som skrivet den Lataste människa som existerar, kanske inte så lustigt med tanke på hur man mår dock :( Är väl inte direkt någon som strävar efter att bli lat. Finns ju faktiskt inget tråkigare.

Åt en extrem stor tallrik med pommes tidigare men nu är jag dö hungrig igen :(
Vet inte vad man ska fixa till! Vill så gärna ha en riktigt god macka med saltgurka samt. apelsinjuice, som jag vaknade av att jag var dösugen på inatt! Var riktigt arg när jag vaknade över att det inte fanns apelsinjuice!
Tänk så konstigt allt blir när man är gravid.
Har ju druckit mellan 1-2 liter cola varje dag!? Nu dricker jag citronvatten och nu vill jag ha apelsinjuice.
Colan existerar inte i min värld längre.

Har faktiskt en fråga, med tanke på all skit man läser på internet om det är en pojke eller flicka.
Så såklart tänkte jag på alla er som har både en tjej och en kille och vill jättegärna att ni skriver om det finns några skillnader mellan graviditeterna, såsom, om man var sugen på sött eller surt.. vad man mådde illa av, hur magen satt (högt eller lågt dvs) osv!  Ni vet vad jag menar va? :P

Hursom, här kommer en bild på min bebis! =) <3


Ser ni? haha, klart ni gör!
Men hur lycklig känner man sig inte? Ni vet vad jag menar =)
Min lille där inne! Kan inte sluta undra om du blir en syster eller bror åt Jesper.
Måste ta reda på!

Jaja, Moster skrev nu att vi kunde komma upp dit och äta! =) Vilket jag vill, finns ingen som är duktigare på att laga mat än min moster!  Köttgryta och ris :)

Skriver idag igen! Hoppas ni mår bättre än vad jag gör :)
Ta hand om er alla =)
Kram!
5 kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Åh va mys! Syntes ju bra på bilden tycker jag! =)

Skillnaden jag kände va nog illamåendet. Jag spydde varje dag de första veckorna när jag gick med kelly, medan jag "bara" mådde illa med kevin, men inte tillräckligt för att spy. ;)

Jag blev mycket större när jag väntade kevin. Syntes knappt bakifrån att jag va gravid med kelly även när jag va i v. 40. ;)

Annars vet jag inte riktigt, jo! Med kevin va jag sugen på salta fiskar jämt, med kelly va jag sugen på äpplen. :P Haha!



Där har du lite o fundera på iaf, men det är ju så olika. Men kul o jämföra lite! =)



Kramar

2009-11-18 @ 19:26:59
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Sara

åh =) titta =)

2009-11-18 @ 23:51:29
URL: http://slalalundberg.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hehe! Jaha, men du får fina bilder sen på rul får vi hoppas! =)



Va tror du det är i magen då, pojke eller flicka? ;)



Kram

2009-11-19 @ 08:43:46
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jahaa, ja det får vi ju se! ;)

Jag är 100 på att jag väntar en pojk. Helt bombsäker är jag! :P Därför har jag säkert fel. ;)

Haha!

Kram

2009-11-19 @ 09:05:57
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: sara

hej! jag har ju 2 pojkar som du vet.. marcus graviditet gick som på räls.. kanske kräktes 3-4 ggr under hela.. medans razmus var totalt raka motsatsen.. spydde i 9 månader.. hade uselt humör, tappade massor av hår, var gråtmild mest hela tiden.. så även om det skiljer sig i graviditerna så kan det va samma kön..

2009-11-19 @ 10:53:44
URL: http://minatankar-sara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: