Väntar

Just badat klart, blev en stund.
Väntar på morsan och moster som ska komma och hjälpa mig lite här hemma.
Man blir ju så fruktansvärt invalid när man är sjuk.
Och nu har både Jesper och Alex börjat hosta och ha sig också.
Så tråkigt om hela familjen ska bli sjuk :(
Och jag är fruktansvärt rädd att vi typ blivit smittade av svininfluensan? vill ju verkligen inte att Jesper ska få den.
Min söta lilla grabb <3

Tur man inte har något inplanerat inför morgondagen, eller hela helgen.
Tror faktiskt också att jag blev sjuk i örebros badhus, tänk så mkt bakterier och så får man miljarder kallsupar?
Kan ju inte vara allt för nyttigt.

Vad som sker idag antar jag att alla redan förstått.
Vi kommer sitta här hemma som zombies hela högen så det blir väl filmer och soppa! haha.

V. 12 <3
Min lille i magen.
Undrar vilket kön det blir =)
Vad tror ni?
4 kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Jag tror på en tös tror jag :)

2009-11-05 @ 12:21:22
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

Hehe ja! :) jag tror nog det faktiskt. Inte för ni har en kille nu, men har det på känn :P

Ska ni kolla upp kön?



Tack så mycket, det var snällt skrivet Ronja!

2009-11-05 @ 12:39:18
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag tror med att det blir en flicka. =) Ska ni kolla vad det blir för kön=)?

2009-11-05 @ 12:57:37
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/
Postat av: I

Tror på en kille =)

2009-11-06 @ 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: