Fredag

Just tittat på days.. älskar ju den serien men hade helt ärligt hoppats på att Lucas och Sami skulle bli tillsammans igen, tycker det är jättetråkigt att dem gjorde slut igen!
Ivartfall, Alex har just dragit till skolan och Jesper har just somnat.
Ska hämta grabbarna från skolan vid två.

Idag blir det lugnt.
Mina syskon åker till sin far ikväll så moren min blir helt ensam, så jag bjöd över henne på Tacos ikväll.
Framför idol såklart då =)
Och så är det ju Michael Jackson tema, kan inte bli bättre :) hoppas ingen bra gör dåligt ifrån sig,
Vore tråkigt om exempelvis Erik skulle göra ett skitkasst framträdande.
Ska ut och ta mig en rök och sedan duscha.
Blir inget bad idag! Måste dra ner på badandet, börjar bli så torr om fötter och händer att jag vaknar av torrhet på nätterna. Tro det eller ej :P

jaja, Har nog inget mer att tillägga nu =) senare förmodligen.
Ha en jättebra fredag allesammans.
1 kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej...

Hade inte sett att du kommenterat mitt inlägg, tycker det blivit så konstigt när man bara ser dagens händelser liksom...

Jo tack det är bara bra med mig, hur är det själv då gumman?;)

Jo då intervjun gick väl bra med får inte veta något förrän nästa vecka eftersom att det var fler som skulle intervjuas...;)

Hade bra.Kram! =)

2009-10-16 @ 11:51:28
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: