Mysigt

Har haft det väldigt mysigt.
Låg i ett bad när Alex hämtade Jesper så Jesper fick bada med mig :)
Så söt.
Förövrigt köpte jag en grej i en sån här sak man lägger en femma i så det kommer ut något, förstår ni vad jag menar?
Det kom ut en lång,klibbig tusenfoting, skulle ge den till Jesper och hans min VAR så gudomligt söt när han tog i den.
Det var den mest äckligaste minen ever! Alltså, han gjorde en äcklig min :P haha hajar ni?
Hursom, det var cute =)

Nu sitter jag här och läser bloggar men det är ju absolut ingen som skriver i sina bloggar så det är bara boring.
Ska väl fixa iordning mig så småningom, har tvättstuga idag!
Blir mkt bättre än tvättstugan i förrgår, då var det så mycket och så jobbigt.
Så jag kom på att jag hellre tvättar några ggr i veckan och slipper ta så mkt.

Mor min frågade också om vi skulle med till MCD, så det ska vi nog =)
Sen blir det väl slött, som alltid.
Väntar fortf på vad sve och eng lärarna tycker om mitt arbete!
Ska bli intressant att se. Men klockan börjar ju ticka iväg så det verkar inte som om jag får veta något idag :(
Haha, det är ju ändå betyget som triggar en.

Förövrigt mår jag ganska illa och känner mig lite smått uttråkad.
jaja =)
Höres sen :D
Ha det bra alla =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: