Godkväll! =)

Dagen blev något annorlunda, då Alex mamma och syster istället kom på besök :)
Hur trevligt som helst, och jag har ätit bullar i överflöd!
Nu är jag dock sugen på riktig mat men kl är ju nio redan :(

Hursom, vi gick upp till moster en stund, snackade lite skit och hade det trevligt!
Händer för sällan numera faktiskt.

Fick låna två klänningar också! =) (Y)
Så någon av dem ska jag ha på mig imorgon då vi ska fira mormor, blir 30 pers på en restaurang!
Kommer bli mysigt faktiskt :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra, ta mig något lätt och se en film kanske?
Har två nya! Får se vilken som lockar mest ;)

Dock lite sugen på att spela kort också!
HAHA, jaja, får se vad som sker =)

Hoppas ni alla har en bra lördagkväll :)
Kram på er!
2 kommentarer
Postat av: Naimi

Ne vi flyttar till 28an 1 juni :) så de e inte så långt kvar ;)



Härligt o höra, magen växer oxå ser ja som sagt :D hahah



kram

2010-04-17 @ 22:22:24
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Naimi

b, 2a våningen =D nidå? =)



haha jaså, då får du ingen liten bebis iaf ;D oj e de "bara" en månad kvar? va fort tiden går =D

kram

2010-04-18 @ 11:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: