Usch!

Okej, alla som känner mig vet att jag är EXTREMT bakterie-rädd, och idag har jag gjort ett av det värsta som finns!
Drog på mig dubbla påsar på händerna och satte igång att rensa under badkaret. FYFAN!!!!!!!!! Finns inga ord som beskriver just hur äckligt det är.

Håller fortf på och städa lite, tvättar osv.
Jesper har nämligen hittat fritösen, vilket då betyder att frityroljan har varit över hela golvena!

Börjar dock bli klar nu, skönt!
Ska ta mig en lång jävla dusch och rengöra mig på djupet :P HAHA!

Blir såååå irriterad på alla dessa finnar som dyker upp överallt.. kan inte förstå varför.
Eller jo, det var lögn, det kan jag förvisso :P hormoner, hormoner, hormoner.. Hatar dessa hormoner.
Ja, idag är jag lite på hathumör, lite pms:ig sådär.

Tror inte det kommer upp några bilder idag! Klockan är redan mycket och jag ska som sagt ta en dusch sen blir det mys-kväll med mina älskade barn! <3

Jesper är såååååååååååååååå stor nu, (till skillnad mot Meja då) och klippas behöver han. Finner dock inte orken.
Blir väl att använda trimmern?

Fan, skulle också vilja fixa till bloggen, men det låter som alldeles för mycket engagemang för min smak just nu.

Något positivt är dock att jag kommer i mina gamla jeans nu. HAHA, inte för att det är något att vara speciellt stolt över då jag var ganska fet innan jag blev gravid med Meja! Men ner ska jag, tar sin tid dock.
Speciellt när man inte kan hålla sig borta från chips och skit konstant.
Fortsätter jag såhär kommer jag nog inte leva tills jag är 30.
Nej, ändring, ändring. Dock svårt utan självdiciplin ;) mouha!

Nej, nu beger jag mig :)
kram!
2 kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Ah fy! Finns det nått äckligare än o städa under badkaret?! BLÄÄ! :S

Visst är det skönt att komma i sina gamla kläder igen? :) Man har helt plötsligt en helt "ny" garderob ;)

Kramar

2010-08-02 @ 20:34:29
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Haha, ja det är sant, roligare att köpa en helt ny garderob ;P

Tack, ja jag gillar den också. :)

Kram

2010-08-03 @ 11:26:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: